Termeni și Condiții

Gipfel SL SRL, este un magazin care realizează vesela de bucatarie si tehnic de uz casnic.

1. Securitatea datelor cu caracter personal

Compania Gipfel SL SRL, colectează, prelucrează și utilizează datele cu caracter personal a clienților. Aceste date vor fi colectate pe baza consimțământului clientul și se vor baza pe cerințele legale de furnizare a serviciilor solicitate. Compania Gipfel SL SRL, prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu prevederile legislației și în conformitate cu Politica de confidențialitate. Aceste date aferente Operațiunii de plată va include însă nu se va limita la:

  1. - Adresa IP a clientului;
  2. - Numele clientului;
  3. - Prenumele clientului;
  4. - Telefonul clientului;
  5. - Tipul Cardului;
  6. - Numele clientului indicat pe card;
  7. - Adresa email client;
  8. - Valuta tranzacției;
  9. - Informații despre livrare;

2. Serviciul suport

Gipfel SL SRL, oferă clienţilor săi Serviciul suport la numărul de telefon 069457571. Zilele de lucru a Serviciului suport 09.30, orele de lucru 18.00.

Serviciul suport oferă consultarea clienţilor cu privire la mărfurile şi serviciile oferite de MagaziN, modalităţile de plată, de livrare şi revocare a Operațiunii de plată/Tranzacţiilor practicate. Serviciul suport este obligat să primească de la Cumpărători reclamaţii, să asigure informarea acestora cu privire la statutul procesului de investigaţie a reclamaţiilor, şi, după caz, să asigure investigarea reclamațiilor.

3. Cum cumpărăm? Tehnologia efectuării cumpărăturii

Pe pagina produsului dorit, selectați cantitatea și tipul produsului. Click pe butonul “ADAUGĂ ÎN COȘ”, disponibil sub imaginile produselor. Produsul este acum disponibil în “COȘUL DE CUMPĂRĂTURI”. Acesta este accesibil din coltul dreapta al paginii. Treceți cu mouse-ul peste link, sau click, pentru a descoperi “COȘUL DE CUMPĂRĂTURI”. Editează sau continuă cu comanda mărfurilor prin click pe butonul “COMANDĂ”.

Introduceţi datele de contact şi datele livrării mărfii:

  1. - Adresa poștei electronice a Cumpărătorului;
  2. - Numărul de telefon al Cumpărătorului;
  3. - în cazul în care Vânzarea presupune livrare, datele necesare pentru asigurarea cu succes a livrării:
  4. - adresa de livrare;
  5. - numele, prenumele, numărul de telefon al Destinatarului în cazul în care acesta este diferit de Cumpărător.

După care este necesară selectarea metodei de plată.

Click pe “CONTINUĂ” pentru a continua pe platforma de plată securizată.

4. Cum plătim? Tehnologia efectuării tranzacției de plată

Înaintea purcederii la perfectarea Operațiunii de plată, toți parametrii și condițiile de bază ale Vânzării direcționate spre achitare să fie pusă la dispoziția Cumpărătorului:

  1. - identificatorul unic al Comenzii;
  2. - preţul şi cantitatea fiecărui produs / serviciu din cadrul Tranzacției;
  3. - în cazul în care Tranzacția presupune livrare:
  4. - condițiile livrării – deplin sau doar referinţă la Condiţiile comerciale, iar în cazul în care Condiţiile comerciale prevăd diferite modalităţi de livrare, atunci trebuie să fie indicată univoc şi modalitatea livrării aplicabilă acestei Tranzacții;
  5. - datele livrării (numele, prenumele, numărul de telefon ale Destinatarului, adresa livrării);
  6. - preţul livrării, dacă se aplică plata respectivă;
  7. - verificările denumirea produsului (denumirea documentului (ex., BI)) a Destinatarului, care urmează a fi efectuate la predarea Coletului.
  8. - alte plăţi dacă se aplică în cadrul acestei Tranzacții;
  9. - valoarea totală a comenzii, egală cu suma Operațiunii de plată care va fi iniţiată de Comerciant pentru achitarea Vânzării date;
  10. - referință și link activ la Condițiile comerciale;
  11. - alte condiţii speciale eventual aplicabile Tranzacției date.

Anterior inițierii Tranzacției de plată Cumpărătorul trebuie să prezinte acordul său în privinţa Condiţiilor comerciale prin bifarea punctului „Am luat la cunoştinţă şi sunt de acord cu Condiţiile comerciale”.

Plata se poate efectua prin intermediul instrumentelor de plată oferite de ”Paynet Service” SRL. Produsele comandate trebuie achitate integral, în caz contrar nu se va efectua livrarea.

Site-ul www.gipfel.md este securizat, Gipfel SL SRL, nu păstrează datele dvs. personale, a contului sau a cardului folosite în efectuarea unei tranzacții online.

5. Livrare și returnare

Livrarea în Chișinău

Livrarea se efectuează gratis în cazul în care suma cumpărăturii în moneda depășește 500.00 MDL.

Schimbarea certificatului cadou GIPFEL pe marfa se efectuiază numai în magazine.

În alte cazuri livrare nu se efectuiază.

Termeni de livrare a Comenzilor sunt până la 3 zile lucrătoare.

Returnare

În cazul în care bunul - livrarea este imposibilă / nu a fost efectuată în limitele termenului maxim / nu a fost efectuată în termen de 30 (treizeci) zile din data confirmării Operațiunii de plată respective, Gipfel SL SRL, este obligat să iniţieze Revocarea Operațiunii de plată/Tranzacţie respective, cu excepţia situaţiilor în care a fost primit de la Cumpărător acordul expres în scris cu privire la prelungirea termenului de livrare.

Magazinul Gipfel SL SRL, sau Cumpărătorul are posibilitate să iniţieze atât Revocarea Operațiunii de plată/Tranzacției în sumă totală, cât şi în sumă parţială, reieşind din natura şi cauza revocării

Alte exemple de condiții de anulare a tranzacției:

  • După introducerea de către beneficiar a datelor plății, confirmarea și autorizarea efectuării acesteia, nu va fi posibilă efectuarea modificărilor, revocarea plății și returul mijloacelor financiare aferente acestei plăți.
  • Raporturile comerciale dintre beneficiar și Gipfel SL SRL, sunt reglementate oficial de organele privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului ca renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.
  • Beneficiarul nu poate solicita rambursarea mijloacelor bănești transferat, iar Operatorul nu va lua în considerație pretențiile Beneficiarului în ce privește rambursarea mijloacelor bănești.

Politica de confidențialitate

Confidenţialitatea datelor clienţilor este foarte importantă pentru noi. Gipfel SL SRL, îşi respectă şi protejează clienţii. Modul de utilizare a informaţiilor puse la dispoziţie de către clienţi este prezentat în continuare. Dacă se fac actualizări ale politicii de confidenţialitate, acestea vor fi publicate pe această pagină. Ne rezervăm dreptul de a modifica această politică de confidenţialitate, în orice moment.

Dispoziții finale și judiciare

Orice litigiu apărut în legătură cu utilizarea acestui serviciu va fi rezolvat pe cale amiabilă. La apariția unor conflicte în timpul cumpărării, achitării sau livrării produselor procurate de la compania Gipfel SL SRL, și care nu sunt reglementate printr-un punct al acestui act, vor fi soluționate pe cale amiabilă, în decurs de 30 zile lucrătoare din momentul înștiințării în formă scrisă a problemei.

În cazul în care conflictul nu poate fi soluționat pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată din Republica Moldova. Fiind de acord cu acești termeni și condiții, clientul își asumă în totalitate aceste riscuri.